domenica 4 gennaio 2015

SEGNALIBRO "ALPES"

A volte ciò che ci colpisce di più in un regalo è la sua capacità di rispecchiare un po' di noi, e quando chi regala riesce a trovare o a progettare l'oggetto giusto per la persona cara, il dono non passa certo inosservato, Questo segnalibro è stato realizzato su commissione, con indicazioni precise per rappresentare le passioni di chi lo riceverà: ho creato la perla swirl in pasta polimerica, aggiungendo con tecnica appliqué i dettagli del paesaggio di montagna e della stella alpina. La goccia di vetro azzurro è pensata per intonarsi agli occhi della destinataria, l'asta e il  fiore sono in metallo dorato.

This bookmark is intended to be a gift for a special person, and it was made following the instruction of  the giver, in order to represent specific passions and beloved landscapes; I made a  polymer clay swirl bead and added the details of  mountains, meadows and an edelweiss. The light blue glass bead matches the eyes of the recipient. The  stick and the flower charm are gilded metal.







2 commenti:

Agnieszka ha detto...

Oh, how lovely :) I got this bookmark tonight. It is a very beautiful gift from a special person and I really appreciate all significant details. Grazie tante for your wonderful work!

Marina ha detto...

Hi Agnieszka, thank ou so much! I'm very glad to read your own comment about this work...I was sure it would be appreciated, but your opinion is important for me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...